Krok drugi: jak dbać o porządek w domowym biurze?

sprzatanie-biura-1030x772

Uporządkuj „papierki” zanim zaczniesz je „ustawiać” w nowym biurze! Po pierwsze selekcja, po drugie nowa lepsza, organizacja. Dowiedz się, jak dbać o porządek w domowym biurze!

Uważaj, bo papiery Cię zasypią!

W sprzedaży jest mnóstwo segregatorów, w których możesz „pomieścić” wszystkie: dokumenty, rachunki, faktury…Dobra rada: Dopasuj ich wielkość, do wysokości: półek, szuflad, na których będą stały, leżały…Nic tak nie irytuje, jak problem z „domknięciem” lub „wsunięciem” segregatora „na miejsce”!

Jak jeszcze można dbać o porządek w domowym biurze?

Pomyśl o pudełkach – kartonach. Swoje „biurowe papierki” możesz przechowywać – właśnie w nich. Pudełka mogą być papierowe, plastikowe – w jakim „opakowaniu” będą lepiej się czuły, Twoje dokumenty? Pod uwagę weź to, „kto wchodzi do biura”? Jeśli w domu są małe dzieci, to na pewno, „nie raz do niego zajrzą”, a to może się skończyć, nie tylko „wylaną kawą na biurko”.
Ważne „papierki” – pod kluczem. Jeśli nie chcesz mieć problemów „urzędowych” – wszystkie „istotne” dokumenty, trzymaj w szafce na klucz. Czy wiesz, że wszystkie segregatory, możesz zamknąć w jednej szafie ( może ona być bardzo stylowa – jeśli urządzasz biuro „w starym stylu” – to bez wątpienia, będzie to trafiony pomysł!)? Mam nadzieję, że wiesz już, jak dbać o porządek w domowym biurze!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *